Рама. Є основним несучим елементом автомобіля. На раму встановлюють, а потім прикріплюють двигун, агрегати шасі й кабіну кузов. Рама сприймає навантаження від маси автомобіля, а також навантаження, що виникають при русі автомобіля. Рама складається із двох поздовжніх лонжеронів і трохи поперечних. Лонжерони штампують із листової сталі у формі швелера змінного профілю. До лонжеронів і поперечок приварюють або приклепують різні кронштейни, необхідні для кріплення відповідних деталей або агрегатів автомобіля. Самі лонжерони й поперечні з'єднують один з одним зварюванням.
На легкових автомобілях (ГАЗ-24) роль рами виконує кузов, каркас якого являє собою тверду зварену конструкцію, посилену зовнішніми лицювальними панелями. Загальна твердість кузова досягається відповідним з'єднанням сталевих панелей облицювання, у яку заформовують посилюючі арматури у вигляді різних тонкостінних профілів. Деталі несучого кузова з'єднують найчастіше зварюванням. Передній міст, для установки передніх керованих коліс служить передній міст автомобіля. Він віддає від коліс на кузов або раму автомобіля поздовжні й бічні сили, що виникають від контакту автомобіля з дорогою. На автомобілях ГАЗ-24 передній міст є поперечною балкою підвіски керованих коліс, які кріпляться жорстко до рами для кріплення двигуна. По її краях на шарнірах установлюють нижні важелі підвіски передніх коліс. Кожне колесо підвішують до поперечки й до кузова незалежно від іншого колеса, створюючи незалежну підвіску. На автомобілях УАЗ із переднім провідним мостом балку переднього моста підвішують до рами кузова на ресорній залежній підвісці.
Задній міст на автомобілях ГАЗ-24(Волга) і УАЗ задній міст є ведучим і виконаний у вигляді несучої балки. У середній частині моста (картері) розташовані головна передача, диференціал, а півосі перебувають у кожухах, які запресовані в отвір. Міст підвішують за допомогою ресорної залежної підвіски.
Незалежні підвіски характеризуються відсутністю твердого зв'язку між колесами одного моста. Кожне колесо підвішене до кузова незалежно від іншого. У результаті при наїзді одним колесом на нерівності дороги коливання його не передаються іншому колесу, зменшується нахил кузова й підвищується стійкість автомобіля при русі. Передні керовані колеса автомобілів при будь-якій конструкції переднього моста й підвіски встановлюють під певними кутами нахилу у вертикальній і горизонтальній областях для створення найменшого опору руху, зменшенню зношування шин і зниженню витрати палива. Кути установки передніх коліс називають кутом розвалу й кутом сходження.
Амортизатори служать для гасіння власних коливань підвіски при їзді автомобіля по нерівностях дороги. У конструкціях автомобілів застосовують рідинні амортизатори телескопічного типу. Їхня робота заснована на опорі спеціальної рідини АЖ-12Т, що перетікає з однієї порожнини амортизатора в іншу. Телескопічні амортизатори - двосторонньої дії, тобто гасять коливання підвіски при ході стиску й при ході віддачі.
Круто)))
ВідповістиВидалитиКлас!
ВідповістиВидалити