неділя, 17 липня 2011 р.

Розвал, сходження, поздовжній нахил шворня

Розвал

Правильний кут розвалу коліс забезпечує гарне зчеплення з дорогою й стабільність керування автомобілем. Не правильна установка розвалу може викликати нерівномірне зношування покришок і проблеми з керуванням. Розвал колеса - це кут між центральною площиною колеса й перпендикуляром до поверхні дороги.

Розвал вимірюється в градусах, при цьому колеса повинні перебувати в положенні прямолінійного руху. Колесо з кутом розвалу в 0 градусів вертикально стосовно дороги. Розвал позитивний, якщо верх колеса відхиляються назовні, і негативний, якщо нахил усередину.
ремонт авто - розвал

 

Сходження

Самий критичний кут установки коліс - це кут сходження. Надмірно позитивне або негативне сходження викликає підвищене зношування покришок. Сходження - це різниця відстаней, обмірюваних по передніх і задніх крапках дисків коліс, у горизонтальній площині. Сходження вимірюється в міліметрах. Сходження може так само виражатися в кутових мірах, тобто у градусах. Якщо відстань обмірюване по передніх крапках менше відстані вимірюванного по задніх крапках, то говорять про позитивне сходження, якщо навпаки - про негативне або зворотне сходження. Сходження вважається нульовим, якщо колеса паралельні один одному.
ремонт авто - сходження

 

Поздовжній нахил шворня

Основні функції поздовжнього нахилу шворня - це поліпшення стабільності керування й забезпечення тенденції до самоустановки керованих коліс. Неправильний кут поздовжнього нахилу шворня може викликати надмірні труднощі обертання кермового колеса. Поздовжній нахил шворня - це кут між вертикаллю й проекцією осі повороту колеса на вертикальну площину, що проходить через вісь дії тяги. Поздовжній нахил шворня вимірюється в градусах. Поздовжній нахил шворня позитивний, якщо верхня частина осі відхилена назад, поздовжній нахил шворня негативний, якщо верхня частина осі відхилена вперед.
ремонт авто - поздовжній нахил шворня

Немає коментарів:

Дописати коментар