Трансмісія автомобіля - сукупність механізмів й агрегатів для передачі крутного моменту від двигуна до ведучих коліс автомобіля. Вона призначена для зміни величини крутного моменту, а також для зміни напряму руху. Якщо ми маємо передньопривідний автомобіль, то крутний момент від мотора до коліс передається на передні колеса, якщо задньопривідний - то на задні колеса. Також випускаються автомашини із чотирма ведучими колісьми. Для визначення числа ведучих коліс існує "колісна формула", що виглядає приблизно так: "4х2". Перше число позначає число всіх коліс, а друге - число ведучих. У даному прикладі, у нас є всього два ведучі колеса. Колісна формула 4х4 позначає, що всі колеса є ведучими.
Трансмісія автомобіля це дуже складний і технологічний механізм, куди входять ще безліч таких же складних механізмів. У її склад входять: коробка передач, ШРУС(рос) (шарніри рівних кутових швидкостей), зчеплення, головна передача, диференціал і карданний вал. Карданний вал використовується в задньопровідної трансмісії, через далеке розташування двигуна відносно ведучих коліс. Також можна сказати й про шарніри рівних кутових швидкостей (у простолюд «гранати»), які застосовуються винятково на передньопривідних автомобілях.
До сучасних трансмісій пред'являють досить тверді вимоги. Вона повинна бути по своїй конструкції простій, але в теж час передавати високий крутний момент і мати великий ККД. При всьому при цьому, трансмісія повинна мати малі розміри й бути дуже надійної, щоб не підвести в невідповідний момент. І саме головне вимоги до трансмісії автомобіля з боку автолюбителів - це безшумність роботи.
Трансмісія автомобіля це дуже складний і технологічний механізм, куди входять ще безліч таких же складних механізмів. У її склад входять: коробка передач, ШРУС(рос) (шарніри рівних кутових швидкостей), зчеплення, головна передача, диференціал і карданний вал. Карданний вал використовується в задньопровідної трансмісії, через далеке розташування двигуна відносно ведучих коліс. Також можна сказати й про шарніри рівних кутових швидкостей (у простолюд «гранати»), які застосовуються винятково на передньопривідних автомобілях.
До сучасних трансмісій пред'являють досить тверді вимоги. Вона повинна бути по своїй конструкції простій, але в теж час передавати високий крутний момент і мати великий ККД. При всьому при цьому, трансмісія повинна мати малі розміри й бути дуже надійної, щоб не підвести в невідповідний момент. І саме головне вимоги до трансмісії автомобіля з боку автолюбителів - це безшумність роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар